• Kafeskuslari.com ailesine hoş geldiniz..

    Sizde kafes kuş türünüz hakkında paylaşım yapmak ve soru sormak için üye olunuz.
    Sizde ailede yerinizi alınız...

Yeni eş

Serkhan79

Müdavim
Katılım
4 Mar 2021
Mesajlar
284
Tepkime puanı
466
Puanları
63
Yaş
42
Ayırdığında yuvalık olan ana kafeste hangisi durdu
Taha Bey, forumda bu konu ile ilgili daha önce açılmış bir birgilendime paylaşımı var mı? varsa onu paylaşsak, yoksa da genel bir eş tutma konusu açsak nasıl olur?
 

Taha

Eski Forumcu
Moderator
Katılım
8 Eki 2020
Mesajlar
2,290
Tepkime puanı
2,592
Puanları
113
Yaş
26
Taha Bey, forumda bu konu ile ilgili daha önce açılmış bir birgilendime paylaşımı var mı? varsa onu paylaşsak, yoksa da genel bir eş tutma konusu açsak nasıl olur?
Hocam üretimle ilgili birçok konu var ama sırf ayırma yöntemiyle ilgili bir yazı yok sanırım güzel olur eş tutmayla ilgili güncel bir yazı
 

Asdfg

Aktif Üye
Katılım
7 Mar 2021
Mesajlar
55
Tepkime puanı
20
Puanları
8
İyi geceler arkadaşlar denildiği gibi kuşları iki gün ayırdım sabah ayrı durdular akşam aynı kafeste bıraktım bugün bı kez öpüştüler bı kaç saat sonra erkek dişinin gagasına zarar verdi kavlatti biraz tekrar ayirmalimiyim?
 

Taha

Eski Forumcu
Moderator
Katılım
8 Eki 2020
Mesajlar
2,290
Tepkime puanı
2,592
Puanları
113
Yaş
26
İyi geceler arkadaşlar denildiği gibi kuşları iki gün ayırdım sabah ayrı durdular akşam aynı kafeste bıraktım bugün bı kez öpüştüler bı kaç saat sonra erkek dişinin gagasına zarar verdi kavlatti biraz tekrar ayirmalimiyim?
Ufak gaga cizilmeleri olabiliyor şiddetli kavga değilse sorun yok ama gözlemle baskınlık kurmaya çalışıyor muhtemelen erkek
 

Asdfg

Aktif Üye
Katılım
7 Mar 2021
Mesajlar
55
Tepkime puanı
20
Puanları
8
Ufak gaga cizilmeleri olabiliyor şiddetli kavga değilse sorun yok ama gözlemle baskınlık kurmaya çalışıyor muhtemelen erkek
Bana biraz yer kavgası yaptılar gibi geldi kafesin sol tarafında dişi dururdu hep erkek yanaşmazdı o tarafa dün oraya erkek geçmek isteyince yaraladı dişiyi
 

Serkhan79

Müdavim
Katılım
4 Mar 2021
Mesajlar
284
Tepkime puanı
466
Puanları
63
Yaş
42
2 günlük ayırma yeterli bir süre değil, en az 1 hafta 10 gün ayırmanız gerekiyor. Ayırınca da erkek kuş eşleşmenin olacağı yuvalıklı kafeste kalmalı
 

Asdfg

Aktif Üye
Katılım
7 Mar 2021
Mesajlar
55
Tepkime puanı
20
Puanları
8
2 günlük ayırma yeterli bir süre değil, en az 1 hafta 10 gün ayırmanız gerekiyor. Ayırınca da erkek kuş eşleşmenin olacağı yuvalıklı kafeste kalmalı
İyi akşamlar söylendiği gibi kuşları ayırdım bir haftadan fazla oldu aynı kafese koyduğumda dişi yanaşıyor ama erkek hâlâ yanaşmıyor dişi çok usteledigi için yuvayı çıkarttım bugün erkeğin tüy dönemini atlatmasini bekleyeceğimIMG_20210407_200711_808.jpgIMG_20210407_200644_592.jpg
 

Yusuf Kürşat Akkuş

Eski Forumcu
Moderator
Mod Yöneticisi
Katılım
29 Ara 2018
Mesajlar
868
Tepkime puanı
879
Puanları
93
Yaş
36
Dişi çok güzel maşaallah erkek yaş olarak büyük sanki bundan dolayı mi kavga oluyor acaba
 

Asdfg

Aktif Üye
Katılım
7 Mar 2021
Mesajlar
55
Tepkime puanı
20
Puanları
8
Teşekkür ederiz.Ben pek anlamıyorum ama erkek banada biraz büyük gibi geliyor göz halkaları var sanki. Büyük olması bir sorunmu ki acaba
 

Asdfg

Aktif Üye
Katılım
7 Mar 2021
Mesajlar
55
Tepkime puanı
20
Puanları
8
Suan ikiside kafesin uzerinde disi kur yapiyor ama erkek durgun duruyor karsilik vermiyor tuyde oldugu icin mi acaba yoksa yasindan dolayi mi
 

Tuğrul Bey

Paylaşımcı
Katılım
5 Nis 2021
Mesajlar
153
Tepkime puanı
95
Puanları
28
Suan ikiside kafesin uzerinde disi kur yapiyor ama erkek durgun duruyor karsilik vermiyor tuyde oldugu icin mi acaba yoksa yasindan dolayi mi
Bence siz erkeği dişinin kafesine attığınız için erkek çekinik kaldı. Ev ortamında evcil bir dişinin ciflesmesinin istiyorsanız farklı kafesler de kuşları bir süre yanyana tütün daha sonra dişiyi erkeğin yanına atın. Erkeğin egemen olduğu bi kafeste erkek daha hareketli ve daha atılgan olur diye düşünüyorum.
 

Asdfg

Aktif Üye
Katılım
7 Mar 2021
Mesajlar
55
Tepkime puanı
20
Puanları
8
Buradaki arkadaşların önerisiyle erkeği yuva olan ana kafese aldım bir hafta sonra dişiyi erkeğin bulunduğu kafese attım Tuğrul bey
 

Tuğrul Bey

Paylaşımcı
Katılım
5 Nis 2021
Mesajlar
153
Tepkime puanı
95
Puanları
28
Buradaki arkadaşların önerisiyle erkeği yuva olan ana kafese aldım bir hafta sonra dişiyi erkeğin bulunduğu kafese attım Tuğrul bey
1 hafta bence kısa bi sure. En az bir ay erkeği yuvalikli kafese yani dişinin kafesine atın. Hatta bu süre zarfında kuşları farklı odalarda tutun. Daha sonra erkekle dişiyi artık yeni benimsedikleri kardeşlerle yan yana getirin ama birleştirmeyin.bu şekildedir 1 ay bekleyin daha sonra dişiyi erkeğin yanına atın. Ciflesmesinin istiyosaniz fazla ilgilenmeyin. Yani bir nevi yabanilestirin. Evcil kuşların ciflesmesi biraz zor oluyo çünkü.
 

Asdfg

Aktif Üye
Katılım
7 Mar 2021
Mesajlar
55
Tepkime puanı
20
Puanları
8
Açıklamanız için teşekkürler Tuğrul bey.Açıkçası illede yumurtaları olsun derdinde değilim çünkü daha önce hiçbir kuşumun yavrusu olmadı bilmiyorum bakmayı. Eş almadan önce kuşu evde bırakıp bir yere gidemiyordum küsüyordu evde ilgilenen olmadığı için. Arkadaş olması için aldım eşini. Şimdilik ayrı kafeslerde bakmayı düşünüyorum ikisine. Belki erkek tüy zamanını atlatınca eş olurlar. Gözlemlerimi paylaşacağım.
 

Benzer konular

Üst Alt